سال نهم، شماره 31، تابستان 1402
سال هشتم، شماره 29، زمستان 1401
سال هشتم، شماره 28، پاییز 1401
سال هشتم، شماره 27، تابستان 1401
سال هفتم، شماره 25، زمستان 1400
سال هفتم، شماره 24، پاییز 1400
سال هفتم، شماره 23، تابستان 1400
سال ششم، شماره 21، زمستان 1399
سال ششم، شماره 19، تابستان 1399
سال پنجم، شماره 17، زمستان 1398
سال پنجم، شماره 16، پاییز 1398
سال پنجم، شماره 15، تابستان 1398
سال چهارم، شماره 13، زمستان 1397
سال چهارم، شماره 12، پاییز 1397
سال چهارم، شماره 11، تابستان 1397
سال چهارم، شماره 10، بهار 1397
سال سوم، شماره 7، تابستان 1396
پژوهشگران ارجمند، طبق اعلام دبیرخانه «فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»، محورهای تخصصی پذیرش مقاله شامل موارد زیر است: مدیریت، بازاریابی، کارآفرینی، اقتصاد، بازارهای مالی، حسابداری و فن آوری اطلاعات. همچنین این فصلنامه از گزارش های تحلیلی کارشناسان و فعالان فضای کسب و کار استقبال می نماید. لطفا مقالات خود را با فونت Bzar سایز ۱۴ بولد برای عنوان مقاله، ۱۲ برای متن، ۱۲ بولد برای تیترها، فاصله خطوط Single، حروف انگلیسی با فونت Times New Roman با اندازه ۱۱، عناوین جداول، نمودارها و پاورقی ها با فونت ۱۰ تنظیم نمایید. صفحه اول فایل مقاله شامل عنوان، نام نویسندگان به همراه ایمیل نویسنده مسئول، چکیده (حداکثر ۱۵۰ کلمه) و واژگان کلیدی (حداکثر ۶ مورد) باشد. شیوه ارجاع دهی طبق استاندارد APA باشد. فایل خود را به ایمیل info@jmcl.ir ارسال نمایید تا در روند داوری قرار گیرد. در صورتی که مقاله شما با استانداردهای اعلام شده توسط دبیرخانه مطابقت داشته باشد، جهت بررسی به داوران، ارجاع می گردد. در صورت پذیرش نهایی، مبلغ هشت میلیون ريال به عنوان هزینه پذیرش و انتشار مقاله می بایست پرداخت گردد. با توجه به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از این پس «فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»، مقالات به زبان انگلیسی را نیز مورد پذیرش قرار می دهد.
نتیجه داوری تا ۱۵ روز پس از اعلام وصول مقاله، به اطلاع نویسنده خواهد رسید. مقالات این فصلنامه در سیویلیکا و پایگاه مرجع مجلات، نمایه شده و در نظام رتبه بندی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها مورد تحلیل قرار می گیرد.
The Journal of Applied Managerial Market Research (JAMMR) welcomes empirical and theoretical articles dealing with business administration, management, marketing, e-commerce, economics and social issues. Please set your articles with Bzar font size 14 bold for article title, 12 for text, 12 bold for titles, single line spacing, English letters with Times New Roman font size 11, titles of tables, charts and footnotes with font 10 . The first page of the article file should include the title, authors’ names, along with the responsible author’s email, abstract (maximum 150 words) and keywords (maximum 6 items). Referencing method should be according to APA standard. Send your file to the journal e-mail to be included in the review process. Email: info@jmcl.ir
Send your manuscript via MS Word file to the email of journal. If your article meets the standards announced by the secretariat, it will be referred to the referees for review. The result of the arbitration will be notified to the author within 15 days after file sending. Manuscripts in English Language are welcome.
فصلنامه «پژوهش های کاربردی مدیریت بازار» در سال 1394 فعالیت خود را آغاز نمود. این فصلنامه دارای مجوز شماره 77127 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
شماره شاپای الکترونیک: e-ISSN 2538-533X
وضعیت انتشار مقالات: الکترونیک
مدت زمان داوری: حداکثر 15 روز
نوع دسترسی: رایگان (تمام متن)
زبان مقالات مورد پذیرش: فارسی و انگلیسی
نوع داوری: دو سو ناشناس
صاحب امتیاز و سردبیر: علی ایرانمنش
مدیر مسئول: دکتر الهام هادی
هیئت مشاوران علمی: دکتر حسن اسماعیل پور، دکتر اصغر مشبکی، دکتر محمد صادق حری، دکتر پیمان غفاری آشتیانی،
دکتر شراره رخشان، دکتر مجتبی رحمانی، دکتر محمد شریعتی.
ویراستار علمی: دکتر زهرا شیردره
مدیر هنری: دکتر سارا ارجمند
برای ارتباط با فصلنامه، می توانید از طریق ایمیل info@jmcl.ir اقدام نمایید. همچنین آدرس پستی ما «اصفهان، خیابان پروین، انتهای خیابان حکیم شفایی سوم، مجتمع آرمان، بلوک بی، واحد 64» می باشد. تلفن 03131319668
Email us to submit your article or for any inquiries: info@jmcl.ir
Publisher and Editor-in-Chief: Ali Iranmanesh
Director-in-Charge : Elham Hadi Ph.D.
Board of Scholar Advisors: Hasan Esmailpour Ph. D., Asghar Moshabaki Ph. D., Naser Horri Ph. D. Peyman Ghafari Ashtiani Ph. D., Sharareh Rakhshan Ph. D., Mojtaba Rahmani Ph. D., Mohamad Shariati Ph.D.
Scholar Editor: Zahra Shirdarre Ph.D.
Art Director: Sara Arjmand Ph. D.
The Journal of Applied Managerial Market Research (JAMMR) was established in February 2016. The license number from the Ministry of Culture and Islamic Guidance is 77127.
e-ISSN 2538-533X
Publication status of articles: Electronic
Duration of article review: 15 days (Maximum)
Type of access: Free (full text)
Languages of articles: Farsi and English
Type of Review: Double blind peer review
سال نهم، شماره 31، تابستان 1402
سال هشتم، شماره 29، زمستان 1401
سال هشتم، شماره 28، پاییز 1401
سال هشتم، شماره 27، تابستان 1401
سال هفتم، شماره 25، زمستان 1400
سال هفتم، شماره 24، پاییز 1400
سال هفتم، شماره 23، تابستان 1400
سال ششم، شماره 21، زمستان 1399
سال ششم، شماره 19، تابستان 1399
سال پنجم، شماره 17، زمستان 1398
سال پنجم، شماره 16، پاییز 1398
سال پنجم، شماره 15، تابستان 1398
سال چهارم، شماره 13، زمستان 1397
سال چهارم، شماره 12، پاییز 1397
سال چهارم، شماره 11، تابستان 1397
سال چهارم، شماره 10، بهار 1397
سال سوم، شماره 7، تابستان 1396